Utgång med Tova

När jag kom hem från att ha köpt mobilen så la jag den på laddning direkt, tog en powernap, käkade middag och började göra mig iordning. Precis när jag skulle gå till Tova så började mobilen lysa grönt så jag bytte simkortet och stack iväg. Haha, jag kände mig halvt handikappad den kvällen eftersom jag inte förstod mig på mobilen. Skickade alla möjliga konstiga sms eftersom jag har touch nu, vilket jag inte haft förr och det är ganska ovant.

(Sms)
Mamma: Nu får du öva dig på att smsa
Jag: Haha ja jag ska öva mog
Jag: oj, nu blev det lite fel. Haha är inte van vid touch
Mamma: Hihi, gör inget. Jag kallar det "fat finger error"

Haha, ja...

Gick iallafall hem till Tova och drack vin, snackade och lyssnade på musik. Sedan drog vi in mot stan. Det blev faktiskt Lobby. Har varit där några gånger innan och det är väl inte världens roligaste ställe tycker jag, men med rätt sällskap blir ju allt roligt. Mötte även upp min jobbarkompis Stamma och hennes pojkvän/vänner som hon var där med. Kom väl hem vid...någonstans mellan 5.30-6.00.



Tovisen och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0