Lördag

Idag vaknade jag, efter 3-4 timmars sömn, av att det var ett jävla liv i Davids hus. Och när jag väl vaknar har jag så svårt att somna om. Så det var bara att gå upp och käka frulle. Trött som ett svin.
Josse frågade om jag ville hänga med till stan och först vägrade jag, men sedan kom jag att tänka på att jag ändå inte hade något att göra. Vi var på någon manifestation, där hennes kompis pratade, men sedan blev vi så kalla av att sitta still så vi gick lite i affärer. Jag köpte en present till tjejen jag ska till ikväll och en klänning. Sedan åkte jag hem och slappade lite. Nu ska jag snart möta upp Jombe och David för att åka hem till Dennis som har fest för sin flickvän som fyller år!

Josse! <3


Kommentarer
josefin

men fyfan ta bort bilden jag ser ut som en delfin ju, jag mår ju fan dåligt av att kolla på mig bara

2011-03-20 @ 16:11:47
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0