Bra kväll.

Idag har jag pratat med Cissi tre gånger, haha. Vi hade jävligt roligt igår, båda var på toppenhumör och då kan det väl inte bli annat än lyckat?
Vi spekulerar dock fortfarande över en sak...när vi var på väg in på pendeltåget så började vi asflabba åt en sak..men vi minns inte vad?! Så grymt irriterande alltså. Jag vet att jag slängde ur mig något som Cissi började asgarva åt, och sedan hörde jag själv hur jävla roligt det lät så jag började också garva som fan..men ingen av oss kan komma på vad det var som var så roligt..FAN. Jag säger så mycket konstigt så.. hehe
Ni kan få lite fina bilder vi tog på pendeln:

"Ta en bild på mig när jag dricker också!"
Vi betedde oss som femton igår..fast bara i smyg..för oss själva.

Tog kort på en kille vi träffade också..snygg va?
Näe, han satt på väggen..


Haha jag vet inte om ni ser det, men det är sammanlagt fyra kill-par (alltså 8 st) som står och kramar varandra samtidigt som de gråter för fulla muggar utanför Collage när vi ska ut och vidare runt 2-3-tiden. Jag och Cissi står bara och glor som två fågelholkar, men sedan fick vi reda på att dom typ var klara med lumpen eller nåt sånt där killigt.. hehe. Dom var alltså glada..bra det, jag trodde fan någon hade dött eller nåt.


Kommentarer
Didier Drogba

Jag har käkat svamp. Vi får se hur kvällen slutar.

2011-03-25 @ 03:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0