Bloggtorka

Ska ni inte ens klaga på att jag inte bloggat på sex dagar? Nu blir jag ledsen

Idag har jag gjort några bra saker faktiskt. Jag fick tummen ur röven och sökte semesterledigt inför sommaren.  Idag var sista anmälningsdagen, haha. Sedan hade jag tre uppgifter inom etiken som ska vara klara till imorgonkväll. Jag gjorde färdigt två av dem. Ena är på typ 8 sidor och den andra 5 sidor. Nu håller jag på med den sista. Så jäkla segt! Har till kl 18 imorgon på mig så vi får se. Har typ hälften kvar och den verkar inte överdrivet svår.

Nu ska jag fortsätta tills databatteriet tar slut. David snarkar lite bredvid mig. Och så rör han på benet hela tiden..grymt irriterande.

Imorgon blire fest, det vet ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0