en ledig fredag..?

God morgon!
Vaknade av att min fina vän Krille ringde från USA! Skönt att höra att han har det bra. Han kommer hem den 19e juli tror jag, då måste vi ses!

Snart ska David åka iväg till jobbet och då passar jag på att ta samma buss till Vällingby och sola lite. Jag måste ju lägga mig i solariet och komma ikapp alla andra (eller ligga steget före) eftersom ni kommer vara ute i solen och jag inne på jobbet i sommar! Haha.

Vad ska jag göra sen då? Jag är ledig en fredag..herrejisses. Det har jag inte varit på över ett år (borträknat semester) för jag har alltid jobbat fredagar på Donken! Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.

Jaja, nu ska vi åka. Jag hör av mig när jag kommer hem igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0