Tisdag 25 januari

Godkväll!
Idag är alla glada för idag får alla pengar!
Jag fick ingen vidare uppmuntrande lön eftersom jag var i Thailand i december, men som tur var hade jag kvar från förra månaden så jag överlever.
Idag var jag hemma och slappade. Somnade till och blev väckt av att mami ringe. För att inte somna om igen bestämde jag mig för att åka till Vällingby och kolla lite i affärer.
Kom hem med en väska, en klänning, en bh och två ringar. Snart får någon sätta köpstopp för mig när det gäller ringar.

Förresten så har vi .. eh.. fyra digitalkameror och en systemkamera här hemma men jag hittar fan inte en enda sladd till någon. Tragiskt. Jag måste hitta någon av sladdarna och ta lite bilder snart. Lägger ju in bilder från 2009, hur kul är det på en skala?


Kommentarer
stamma

ge mig ögat då! haha är den till salu?

2011-01-28 @ 00:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0