Hemma i Sverige

Oj vad längesen det var jag bloggade!
Jag har haft det helt UNDERBART i Thailand och jag vill bara tillbaka. Förutom mina nära och kära har jag inte längtat hem för fem öre. Älskar det landet och allt där. Åh.
Vi kom hem 21 på nyår, tog en taxi hem direkt, bytte om och åkte till Davids kompis Gustav som bor i Rådmansgatan. Det var jättetrevligt och vi kom hem runt femtiden. Hade då varit uppe i 27 timmar, kul!
Vaknade sedan klockan 11 och hela dagen igår var jag så himla trött. Kom lite folk över till David på middag men eftersom jag ligger 6 timmar före i tiden så blev jag så trött och slocknade klockan 10. Sov i 11 timmar så nu har jag återställt mig lite.

Jag försöker hitta min kamerasladd så ni ska få lite bilder, men den är fan borta. Anders kommer hem sen så då ska jag fråga om lite hjälp. Har mycket shopping och fina badbilder att visa er!

Imorgon åker jag och David till Sandhamn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0