Lite Lets dance, lite Donken och lite väder

Hey!
Sitter och kollar på reprisen av Lets Dance. Tycker väl egentligen inte att det är speciellt roligt och det går varje fredag när jag jobbar, men trots det ska jag alltid veta vem som åkte ut och sedan kolla på reprisen. Eller jag har det rättare sagt alltid på i bakgrunden medans jag gör någonting annat. Don't ask me why. Nu har jag exempelvis redan missat hela första dansen undertiden jag skrev här. Aja.

Jobbade som sagt igårnatt 20-04 och ikväll blir det samma tid. På dagen ska jag inte anstränga många muskler. Har ni provat att jobba natt? Jag har jobbat på McDonalds i ett år och fyra månader och de flesta av alla dom helgerna på denna tid jag har jobbat natt någon fre/lör eller båda dagarna. Det tär på kroppen! Kan ni tänka er att ständigt gå omkring och känna sig jetlaggad? Så känns det, eftersom jag är uppe på vanliga tider i veckorna. Fast det är värt det! Jag älskar att jobba natt. (och jag vet att ni tycker jag är konstig som gillar det).

Hörrni, vilket pissväder det var igår förresten? Jag fick gå från Vällingby hem till mamma, vilket tar a 15-20 minuter i vanliga fall i rask takt. Gissa hur lång tid det tog igår.. usch. Det var snöstorm och inte plogat alls. Fick gå på gatan eller i knä-hög snö samtidigt som jag inte såg framåt. Fan vad arg jag var. Stannade flera gånger och svor och stampade, haha. 

Men idag är det soligt och fint!

Just nu. Osminkad, trött och extremt jävla söt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0