Jävla svettjävel

Goddagens! Sovit gott? Det har fan inte jag. När David kom hem vid ettiden inatt så hade jag redan somnat, men vaknade till och jag var jättevarm. Låg och gnällde som ett litet barn ett tag och sedan slängde jag av mig tröjan (sover alltid i stor t-shirt och trosor) och la mig igen. Somnade om och vaknade igen klockan tre. Det händer ganska ofta att jag vaknar av att jag svettas för att jag blir så himla varm när jag sover men denna gång slog alla andra (typ hundra) gånger. Jag var helt Skyblöt! Det var hemskt. För varje gång jag vaknar av att jag är svettig så är jag sådär kallsvettig. Jag svettas som ett as men fryser som fan om jag tar av mig täcket. Nu när jag gick upp inatt så var jag tvungen att ta en handduk och torka av hela mig. Det rann om hela kroppen, till och med smalbenen och på axlarna. Sedan fick jag byta trosor och lägga en handduk på lakanet eftersom det var blött det med. Hur fan lyckas jag?! Jag förstår inte. Hur kan jag bli så jävla svettig när jag sover?! Jag brukar frysa jättemycket och ofta när jag är vaken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0