Sunny friday!

Hello!
Idag har jag städat mitt rum skinande rent. Så jävla tråkigt, men så skönt efteråt!
Nu har jag precis tagit en dusch och mamma jobbar halvdag idag så vi ska snart åka till Ikea. Egentligen skulle vi dit ensamma men nu ringde båda våra män Anders och David och ville följa med också, haha. Mysigt!
Sedan ska både jag och David jobba inatt. Han slutar 3 och jag 4. Nattuggleparet.

Imorgon kommer jag inte ha tid att blogga tror jag. Mamma och Anders ska hämta mig och David efter en välbehövlig sovmorgon, sedan ska vi till systemet och mataffären och efter det hem till mig och förbereda. På kvällen kommer nämigen våra vänner hit för att fira våra födelsedagar! Det kommer bli jätteroligt! Blir lite bål och snacks hemma hos mig och sedan utgång. Jag älskar mina vänner!

Titta vilken söt liten katt som en kvinna hade med sig i knät på tunnelbanan häromdagen. Den hade koppel på sig och satt och tittade ut genom fönstret. Gav inte ett enda litet ljud ifrån sig! Var tvungen att smygfota den, hehe.


Kommentarer
Lavranstilde

Hello, any body here???

2011-05-20 @ 09:54:09
URL: http://lavranstilde.blogmentions.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0