Söndag & Måndag

Fredagen har jag ju redan berättat om i två inlägg neråt. Men igår däremot så gick jag upp ur sängen någon gång mitt på dagen. Sedan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till mormor och åt middag. Sedan var jag bara hemma och slappade framför tvn.

Idag åkte jag ut till pappa dit farmor även kom. Vi fick jättegod fläskfilégryta med kantareller, potatis och broccoli. Till efterrätt blev det ananaspaj med glass. Är lite känslig mot ananas och kiwi. Det börjar klia och svida i munnen, inte nice alls. Men idag sket jag i det för pajen var så mumsig, he he. Vilka risker man tar för att kanske få en svullen hals.

När jag kom hem till mamma så sprang jag in och lämnade min väska hemma hos oss och sedan gick jag över till grannen där alla frugor satt på altanen med lite skumpa och godsaker. Hos den andra grannen badar alla män bubbelpool och dricker öl. Haha.

Bilder från pappsen idag:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0