Skadad

I torsdags när jag vaknade hade jag lite ont i min högra handled, men inget jag la märke till så mycket. Under dagen blev det värre och på kvällen hade jag såpass ont att jag virade om med lite bandage innan jag la mig och sov för att jag inte skulle råka göra något i sömnen.
Igår när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont och behöll bandaget på hela dagen.
Kan säga att det inte blev mycket bättre av att jobba natt i 9 timmar. Nu har jag fortfarande lika ont.
Om det inte blir bättre tills på måndag så får jag kolla upp det. Hoppas det bara är en stukning eller så.

Aaaaaj. Det gör som ondast när jag lutar handen bakåt. Någon som vet vad det kan vara?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0