Igår

Goddag!
Gårdagen var skitbra i det stora hela. Cissi kom till mig (David) runt halv tio och sedan kollade vi på Greys, BB, drack vin osv. David slutade klockan tio på jobbet och när jag och Cissi var på väg in till Collage runt halv ett så ringde jag och frågade var han höll hus och då var han tydligen på väg dit! Så vi var där med David, Jombe, Ian, Max och Christian. Tur att dom var där för det var aptråkigt folk där igår. Ingen (verkligen ingen!?) som brukar vara där, var där. Tår i ögat.


Jaja, sedan stack jag och Cissi iväg till White, medan dom stannade där. Sedan rullade Max och Ian in där också, men David hade åkt hem till Jombe som flyttat till Odenplan. Så vid halv fem så tog Cissi taxi hem och jag och killarna drog till David och Jombe. Var egentligen meningen att vi skulle sova där, men det blev inget sovande.

Vid typ halv nio drog jag mig hemåt medan David skulle direkt till jobbet halv elva. Jag har typ inte sovit något fortfarande..någon timme sådär. Somnade inte förrens vid typ..tolv.


Det började bli ljust på morgonkvisten och då skulle Max sätta på sig solbrillorna..dom var inte riktigt hela..haha

David och jag! Låg under den där filten tills Max satte sig på mig för att han inte såg att jag låg under.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0