Lördag 11 sep 2010

Tjeeeenare!
Sitter och kollar på Paradise Hotel Danmark. Jag är fanemej helt såld, kan inte sluta kolla!! Nu är jag på avsnitt 32 av 64 så jag har kollat på exakt hälften, haha.
Igår var jag barnvakt på dagen och på kvällen var jag med Cissi och Krille på något företagsmingel i Gamla Stan. Gratis drinkar och vin hela kvällen från klockan 7, så det blev en ganska tidig hemgång, he.
Är inte överdrivet trött idag men jag känner mig lite för seg för att dra och jobba 19-04 sen. Men det måste göras.


Kommentarer
Fredrika

haha vi ser väldigt lyckliga ut!!

2010-10-11 @ 23:53:32
URL: http://fredrika.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0