7 sep - 2010

Ligger och tittar på kvällsöppet..Gudrun och tre till står och skriker om jämställdhet. Fan vilket kackel det blev, rena rama hönsboet.
Well..den senaste tiden har jag... jobbat, pluggat, varit barnvakt, sovit, kollat på tv, ätit, kissat, skitit... och i fredags blev det även lite festligheter.
Imorgon blir det skola för hela slanten, 8-45-17. JIPPIII
På torsdag är det några timmars jobb och på fredag hadejag tänkt att göra nåt roligt. Lördag jobbar jag som vanligt 19-04. Söndag = död.

Ja ni..det är mitt liv just nu. Haha, byta?
Vill bara bli klar med skolan så jag kan sätta mig ner och tänka igenom vad jag vill göra framöver..men först: skola. Urk.


Oscar, jag och Ponce för några veckor sedan.
Hittade den på Facebook, upplagd av Maja tror jag minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0