Den här låten väcker otroliga känslor


Det var min brors favoritlåt, och den spelades på högsta volym i Bromma kyrka på hans begravning. Sist jag hörde den sörjde jag otroligt mycket. Jag har bara minnen av att jag sitter och gråter till den, just därför är det sjukt jobbigt att höra den, men jag tycker den är jävligt bra och nu hörde jag den nyss på högsta volym med min bästa vän kristoffer. Det är underbart. Har längtat efter att sätta på den.
Kristoffer blev förövrigt min bästa bästa killkompis efter Nickes död. Han var ett otroligt bra jävla stöd. Älskar den männsikan.
Ikväll ska jag ha kul med honom
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0