16 november

Blev ingen tandläkare igår. Jag försov mig och väcktes av mammas samtal tio minuter innan jag skulle vara där. Dessutom vräkte regnet ner så jag orkade inte springa till Brommaplan. Fick en ny tid den 30e, party! Kommer ha sjutton hål. Aj aj.

Kollade precis på programmet "ung och bortskämd" på svtplay. Handlar om föräldrar som skämmer bort sina barn något förfärligt. Barnen vet inte hur man diskar, städar, tvättar, lagar mat, handlar mat..ingenting?
Jag menar, tvätta gör väl inte alla ungdomar (apropå det la jag nyss i en tvätt och satte på en diskmasin! HA) , men dom här är helt..jag vet inte. Föräldrarna serverar frulle på sängen, skjutsar barnet överallt, leker städerskor och ger bort sitt bankomatkort för hur mycket shopping ungen vill.
Underhållande, men lite läskigt program. Tror dom överdriver lite, jag menar..tv..men ändå.

När jag precis kollat klart på programmet så gick jag in i mitt rum (har varit hos David de senaste dagarna) och se på fan. Mamma har städat det kliniskt rent och dammat, bäddat sängen..hela fadderuttan. Det var lite komiskt. Jag är inte bortskämd på det sättet alls, men jag bev lite full i skratt. Ringde nyss och tackade så mycket!

Förövrigt sitter jag och funderar över varför jag har ett blåmärke under naveln, ont i högerarmen och varför det kliar konstant på mitt smalben.

Funderar även över varför den stora bloggerskan Blondinbella har köpt en mattjävel för nästan 21 000 kronor. Det kostade min Thailandsresa! Och hon köper en sketen matta för samma summa..som om det vore en cheese för 10 spänn. Herrejisses.


Avslutar med denna, Will Smith's dotter, 9 år. Ballare unge får man leta efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0