Tisdag

Badade som sagt tidigare idag. Stod upp i badkaret i typ tjugo minuter för att det var för varmt och när jag väl la mig ner så svettades jag så mycket att jag ställde mig upp, öppnade fönstret ovanför badkaret och bokstavligen hängde ut (ja, naken, men ingen såg...I guess). Fyfan vad skönt det var. Sedan duschade jag. Jävla bad alltså.

Åkte iallafall in till stan och mötte Cissi sen. Vi gick omkring och kollade för fulla muggar. Det var mysigt!
Imorgon är religionen inställd så jag får sovmorgon. Haaaaallelujah!
Sedan är det matte och efter det ska jag träffa Viktor. Vi ska hem till Nisse sen när han slutat jobbet!

Nisse och jag. Fräscha, jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0