Duktig tjej

Jag skulle pluggat idag, men jag har gjort massa annat nyttigt faktiskt. Har uppdaterat mitt CV och skrivit ut. Ska lämna det till ett ställe på fredag. Berättar mer senare om det blir något av det.

Har även skrivit ut biljetten till kryssningen jag och massor av vänner ska på den 24-25 november. Det kommer helt klart balla ur och bli skitkul.

Och så har jag tvättat mina jobbkläder i två olika tvättar och dessutom varit aktiv på min kära blogg, haha.
Diskmaskinen har också satts på!

Snart ska jag till Vällingby och möta upp David. Vet inte riktigt vad vi hittar på, antagligen blir det ara att vi strosar runt lite. Jag är sugen på att köpa ringar. Älskar ringar!

Vet någon något bra förvaringssätt för ringar? Mina ligger överallt och ingenstans, i alla väskor och på alla bord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0