söndag 9 maj 2010

Hej!
I fredags var jag, Cassandra, Anna, Lii, Tess, Ellinor, David och Samuel hemma hos Josefin. Har inga bilder därifrån men det var jättemysigt. Vi drack vin, rökte vattenpipa, lyssnade på musik och snackade. Vid tvåtiden stack alla hemåt. Jag och David bor ju nära så vi tog en promenad hem.

Igår sov jag i stort sett hela dagen, hur skönt som helst. Sedan jobbade jag natt. 21.45-04.
Nu för tiden när jag vandrar hemåt vid femtiden är det jätteljust ute, haha. Inatt hade jag sällskap med min nattugla Krille i telefonen ändå. Lite läskigt är det ju. På gångvägen jag går var det världens mask-attack! Har aldrig sätt så mycket maskar i hela mitt liv! Tog kort så jag ska visa sen, vet dock inte om korten blev bra men något ser man nog.


Bilder från när jag och David skulle åka på kryssning för ex antal månader sedan, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0