min jävla ålder

När jag var 17-18-& lite under tiden jag var 19 år hade jag blont hår och då fick jag höra kommentarer om att jag såg ut som minst 20.

Nu när jag har brunt hår och äntligen fyllt 20 får jag gång på gång höra att jag ser ut som både 16, 17 & 18 år! jag blir galen. Om någon frågar hur gammal jag är och jag svarar 20, inte fan säger då den andra "haha jaså, men du ser ut som 17"

ELLER?


Brunt hår: 30 april 2010
Ljust hår: 12 maj 2008

(fan, jag ser typ äldre ut som ljushårig..någon som har förslag på vad jag skulle kunna göra för att se ut som 20, utom att färga håret eller lägga mig under kniven?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0