onsdag

Hej!
Idag hade vi en kortis i skolan med bara svenska.
Sedan åkte jag hem till mig där David var, han åkte precis och gymmade.
Nu ska jag snart åka hem till honom eftersom att vi ska sova där ikväll. Han jobbar till typ tio så jag vill hitta på något. Orkar inte sitta hemma och ruttna. Vi får se.
Imorgon ska jag på någon föreläsning hela dagen om unga som säljer sex på internet. Jag jobbar om det i mitt projektarbete så det ska faktiskt bli intressant.

Shutter Island var bra igår, även fast jag listade ut handlingen efter halva filmen. Men man blev smått överraskad lite då och då så det var kul. Se den.

Idag är vädret betydligt bättre än igår, men jag är ungefär lika rutten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0