fredag - ont

Aj aj aj vad satans ont jag har i magen.
Igår var det verkligen en stressdag för mig med mycket pluggångest och så.
Det resulterade såklart i att magen sa ifrån igen.
Imorse vid sjutiden började det med att jag vaknade av att jag hade kramper i magen och sedan dess har jag haft ont. Från sju till tio vaknade jag varje kvart av att det gjorde ont och enda sedan jag gick upp klockan tio så har det fortfarande gjort ont. Snälla, det är förfan fredag! Orkar inte! Jag vill kunna ha en trevlig och mysig fredagskväll! (även fast jag inte har några planer)

Imorgon ska vi fira Benji som fyller år med middag hos David och sedan får vi se vad som händer senare på kvällen. På söndag åker jag och David iväg på kryssnig till Tallinn. Kommer blir så himla skönt att få komma bort och slappna av. Kryssningar med David är nog det bästa som finns. Man har bara varandra, kommer ingenstans, kan inte åka iväg, behöver inte ringa någon, behöver inte jobba, inte gå till skolan. Bara mysa. Underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0