B to the A to the K to the I to the S

Uäääh.
Igår efter jobbet som jag slutade klockan 23 åkte jag hem till Anna i Hässelby Strand. Hon hade lite folk hemma hos sig och vi satt och drack och hade det trevligt!
Tog en taxi hem vid halv fem, haha.

Anledningen till att jag mår som ett svin idag är för att jag drack både vin och ganska starka vodkadrinkar. Jag brukar vanligtvis hålla mig till vin och cider och vi alla vet ju hur bra man mår dagen efter man har blandat olika alkoholdrycker. Jag mår liksom konstigt. Illamående och trött, en gnutta ont i huvudet. Man vill liksom gå och dränka sig i en vattenpöl typ. Bra förklaring.
Snart kommer David med ostbågar och päron till mig.
Han är fin, han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0