onsdag (igår) 2/6

Hallå igen. Jag har haft sånt jävla sug att blogga, men det har försvunnit så fort jag blivit påmind om att jag har tappat bort min kamerasladd! har ju massor av nya, fina bilder där. Ah!
Jaja, idag var jag i skolan, började tio och slutade vid tolv. Sedan var jag barnvakt åt Linn (och lite åt Vincent, hennes lillebror!) Vi cyklade hem från dagis (gick inte så bra, Linn ramlade tre gånger och jag fick panik och blev en mensig, svettig, orolig barnvakt) När vi väl kom hem så drack vi tre lite vatten var och sedan gick vi ut i solen. Jag solade lite och hon sprang omkring, sedan hoppade vi studsmatta och så drog jag ut en sticka ur hennes fot. Vuxenpoäng?
David dök upp mot slutet och då spelade dom boll och sedan gav vi barnen pyttipanna.
Jag och David kom hem till mig runt sjutiden. David värmde till några köttbitar och jag rörde ihop en smaskig omelett.
Nu sitter vi och kollar på lyxfällan!
Visst blir man glad av det här underbara vädret?! Amaaazing!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0