måndag 21 juni 2010

Hej!
I lördags var jag på Josefin och Amandas 20årsfest. Det var utomhus i partytält och vi hade jättetrevligt, men jag fick ett jobbsamtal vid 22-tiden då de sa att jag ska börjar klockan NIO istället för 13 igår, så vi åkte hem ganska tidigt eftersom vi var ute på Lidingö.

Igår jobbade jag faktiskt på Gröna Lund. McDonalds hade ett event där, så jag och några kollegor satt och ansiktsmålade barn i sex timmar, haha. Den första stackars ungen jag målade som en fjäril tycker jag seriöst synd om..men resten blev faktiskt bra och jag är bäst på tigrar. Grr
Vi fick faktiskt åkband i och med att vi jobbade där, så jag och två kompisar åkte lite efteråt. Fan vad Insane är rolig..
Hade middag hos David vid sextiden. Kom lite trevligt folk.
Sedan bestämde jag och David oss för att öppna en stor sparbössa som vi samlat pengar i till Egypten som vi sedan ska växla in och använda till några middagar eller så. Vi räknade pengarna och vi hade sparat ca 1600 kronor!
(och tänk er..det är mynt som man bara slänger ner då och då för att man inte orkar ha dem i plånboken..VÄRT!)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen, men ikväll jobbar jag 20-01.30!

Min fina lillebror. Saknar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0