kommande dagarna

Vet inte om jag kommer hinna blogga så mycket de kommande dagarna, har i princip fullt upp:

Inatt jobbar jag till 4 på morgonkvisten, härligt va?
Imorgon måste jag förbi systemet innan 15 och sedan hem och fixa mig för 20års-festen imorgonkväll. Eftersom den ligger långt åt skogen så måste vi åka ganska tidigt, haha. (Lindingö)
På söndag jobbar jag..fast endast 13-16 som tur är! Jag lär må så jävla dåligt och gå omkring som en zombie, men det är det värt. Får dö efter jobbet istället.
På måndag blir det till att växla lite pengar till Egypten och sedan jobbar jag 20-01.30
På tisdag åker jag till Blidö, Frida i min (fd) klass har landställe där så vi ska dit några tjejer och ta det lugnt med god mat och vin, hehe.
På onsdag någon gång på eftermiddagen kommer vi hem tror jag
Torsdagen tror jag kommer gå åt till packning inför Egypten, för på fredag åker vi till Gräsö (en kompis landställe) och firar midsommar, kommer hem på lördag och åker till Egypten på söndag!

Haha, så som ni förstår kommer jag ha ganska fult upp nu. Men jag gillar't!


Kommentarer
maja

vem har landställe på gräsö?:D alla har där. inkl. jag.

2010-06-18 @ 16:32:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0