Bloggen tillbaka!!

Åh vad skönt att bloggen är tillbaka!
Fick fan lite bloggabstinens där ett tag.
Kopierar det jag skrev i den nya bloggen:

Början av föra veckan var förjävlig. Massor av prov och ingen sömn alls.
I onsdags började däremot roligheterna. Vi kör en snabbrepris bara.

Onsdags:
Cassandra fick mig att gå på Blackebergs sista skiva. Bra gjort!
Jag åkte in till Fridhemsplan och mötte upp mamma efter jobbet. Vi satte oss på Studio 08 och delade på en nachotallrik och drack ett glas vin. Eller fyra. Och pratade mamma/dotter-prat (killar, killar, killar)
Sedan kom sju tjejkompisar in till Fridhemsplan och då satte vi oss på den berömda Nivå 22 (man skäms nästan när man skriver det?) och drack lite till. Sedan bar det av till skivan, vart en lyckad kväll!

Torsdags:
Gick på musikalen Fame i skolan. Ni var super. Credd till er!
Sedan åkte jag in till jobbet direkt och mötte upp värdinna-gänget och min chef för en helkväll för bara oss.
Vi började med ett möte och sedan blev det bowling och cider (jag SUGER, men FAN vad kul det är alltså!)
Efter det åkte vi till en restaurang på Sveavägen och åt buffé och drack vin och pratade till stängning. Sedan blev det hemgång!


Fredags:
Klockan 19 hade vi middag hos David för Lucas som fyller 21 idag, söndag, faktiskt! Vi åt god mat och drack gott. Jag stannade till tiotiden då jag åkte iväg till Spånga, där några av mina vänner var hos en kille i min skola. De hade haft grillkväll och när jag kom satt vi på altanen och lyssnade på musik, drack och rökte vattenpipa. Mysigt!

Lördags:
Oj oj. Igår var en superkväll alltså. Jag hade stört roligt!
Davids morbor är fotograf (för bland annat Veckorevyn) och varje år har de en stor firmafest. I år var David bartender så han åkte dit tidigare men jag satt hemma med Josefin, Ian och Wejner och kollade på Eurovision och drack innan. Sedan kom vi till festen vid kanske 23-tiden och det var fullt med taggat folk (de flesta är 35+, men ändå så härliga) Det var Hollywoodtema och nästan alla var faktiskt utklädda (förutom Ian & Wejner) Jag och Josefin hade snygga peruker, jag hade ett afro som jag fluffade runt med. Blev ganska populärt faktiskt. Dansade till Don't stop believing med en 45plusare som vägrade sluta dansa med mig. Trevligt! Vid halv fyra (tiden bara rann iväg!!) tog jag, David, Josefin, Ian & Wejner en taxi till Brommaplan och käkade gott på Ralles!



juste, glömde säga att jag festade lite med Erik Gadd, som ni kanske ser. He


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0