17 juni 2010

Idag kom mamma och hämtade mig och David hemma hos honom lite efter tio.
Vi åkte iväg till Ekerö kyrka där det var begravning för min fina farfar.
Det var jobbigt, men vackert.
Efteråt åt vi någon smörgåsliknande lunch och sedan skjutsade mamma hem mig och David till Sandra och Fredrik. Det är min föredetta granne som är nyinflyttad med sin kille i Vällingby och de ska få en liten knodd i November så vi tog med lite blommor och kakor. Det blev en snabbis, för David skulle till jobbet och jag hem en sväng.
Vid halv sex-tiden kom pappa och hämtade mig och sedan var det middag hos farmor. Familjen bara. Kom hem till mamma igen vid halv nio och David kom från jobbet vid elvatiden.

Som ni kanske förstår var jag inte på fotohumör idag


Kommentarer
sandra

Kuuul att ni kom :) tack för blomman och hoppas vi ses snart igen! PUSS

2010-06-18 @ 10:09:32
URL: http://narvitvablirtre.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0