Onsdag

Hej!
Jag har bara klagat i de senaste inläggen, så nu ska ni få ett klagofritt inlägg..eller nästan, måste bara klaga på en sak först:
JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I MAGEN!
Så, färdigklagat.
Gick i skolan idag som vanligt, började 11 så jag kunde sova ut lite. Skönt som tusan.
Slutade vid kvart över två-tiden med ett leende. Jag kommer få mvg i info o. layout!
Sedan ringde pappsen från Thailand också. Dom har det varmt och skönt och satt och åt middag vid stranden. Åh, jag vill också till paradiset! Längtar till Egypten i sommar.
Sedan jag kom hem till David har jag bara kollat på tv och slappat gärnet. Veckan hittills har varit så påfrestande och jobbig att jag bara velat sjunka under jorden, men nu känns det lite lättare. Jag är glad att jag började med filosofiarbetet i tid. Det ska vara inlämnat imorgon och jag känner mig nästan klar. Eller klar och klar..filosofi är så svårt enligt mig att jag knappt vet vad jag skriver. Men det blir säkert bra.
David kom hem nyss och ikväll ska jag bara skriva klart arbetet, äta middag och kolla på tv för typ första gången på hela veckan!

Middagen kallar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0