fredag

Hejsan.
Jag är sämst på att blogga, jag vet. Men jag har inte tid, typ.
Denna vecka har jag gått i skolan och jobbat på kvällarna, så jag har varit ganska död när jag väl kommit hem.
Nu sitter jag på Webdesignen. Fattar noll. Skitroligt.
För övrigt är det fredag så jag är lite glad ändå, fast aptrött. Imorse när jag gick upp var det enda som fanns i min hjärna en lång ramsa av svordomar. Jag vill sova! Jag är trött. Jag är skoltrött. Jag vill vara ledig.
För övrigt har vi flyttat kryssningen med skolan till den 8 februari, det innebär att jag och David måste byta datum på vår kryssning till Tallinn, men han och Ian följer med på skolkryssningen iallafall så det blir roligt!
Nu ska jag försöka förstå någonting av webdesignen, vilket förövrigt är omöjligt...


vi är ett normalt par, jag lovar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0