frågor & svar

Fem SKULLE

skulle du vilja vara längre ? - Nej, lagom såhär.
skulle du vilja väga mer ? - Ja, några kilo till
skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Jag har det bra som jag har det
skulle du vilja dricka dej full NU ? - Nej, ikväll förblir jag nykter

Tio KAN


kan du röra på öronen ? - Nej
kan du slicka dej på näsan ? - Nej
kan du kolla kors med ögonen ? - Ja!
kan dina föräldrar lita på dej ? - Nu kan dom det
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Vet inte..inte testat
kan du va på en fest utan att dricka ? - Helst inte, haha. men jag kan, ja.
kan du suga? - Klubba? Snopp? Ja, båda. He
kan dina vänner lita på dej ? - Gudja.
kan du tänka dej att pierca naveln ? - Har redan det, men den är urtagen. Skulle inte vilja ha igen.
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Jadå


femton HAR


har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - Ja
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - Mamma påminner mig väldigt ofta om att hon älskar mig.
har du syskon ? - Ja, 3 stycken
har du någonsin haft sex med någon ? - Ja
har dina föräldrar ljugit för dej ? - Antagligen
har du varit full den här månaden ? - Ja
har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? - Nej
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - Nej
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? - Fy
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? - Inte vad ja minns..

VEM


vem hade du senast sex med ? - David
vem vill du bli full med ? - Mina vänner
vem är den bästa artisten ? - Vet inte
vem pratade du senast i telefon med ? - Cassandra
vem har du en liten crush i ? - David?
vem sov du senast med ? - David
vem såg du senast full ? - David
vem vet allt om dej ? - Det gör nog ingen
vem kysste du senast ? - David


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0