torsdag

En lektion imorse, religion.
Nödvändigt - nej.
Närvaro - ja.

Sitter hemma och käkar på en piggelin som Cassandra gjorde härliga vodkadrinkar av i helgen när de var här. Sjävklart inte samma piggelin dårå, de köpte ett helt paket (som snart är slut..heeeeee he)
Jaja. Massa människor åker till Högis idag och åker skidor. Skulle också vilja åka med om jag kunde åka skidor, men jag är en fara, både för mig själv och för andra i backen så jag stannar här hemma och ugglar istället. (okej, jag kan lite skidor, men inte mycket)
Snart kommer David hem till mig, vi ska nog kolla på någon film och gosa lite innan han drar till jobbet ikväll och jag till simningen.

Öh, annars?
Tack Liza för svaret, dig kan man fan alltid lita på. haha
Juste, fick min studentmössa igår! Kan ta bild och visa snart.
Pussy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0