fredag

Sheeeet pommes vad trött jag är.
Äh, jag får skylla mig själv. Var ute igår - KUL!
Försov mig imorse. Vaknade faktiskt (!) av klockan men sedan skulle jag "bara vila lite" som vanligt och vaknade 20 minuter efter min lektion börjat. Kom en timma försent och läraren trodde det berodde på att trafiken är knasig. Haha, tur för mig.
Som vanligt när jag bloggar på fredagar har jag webdesign. Lika roligt som alltid är det idag med. Fet fest.
Ikväll är det troligtvis klackarna i taket igen. Tror jag smiter med Min söta lilla Cassandra ut. Tror de skulle till Ace. Inte min grej, men med rätt folk kan det självklart bli roligt.
Nu är jag hungrig. Jag vill ha mat. Ge mig krubb!!
Har en lektion till innan lunch och det suger. Ska smita iväg och slänga i mig något innan psykologin

Fan vad törstig jag är idag...vätskebrist?! He he he


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0