Mikaela & David svarar. (Ursäkta Davids gubbiga svar mot slutet, haha)




Bästa maträtt?
M: Ceasarsallad
D: Tacos

Bästa dryck?
M: Cola light
D: Aqua

Hat dryck och maträtt?
M: Öl & vissa skaldjur
D: Mjölk & broccoli

Bästa alkoholdryck?
M: Vitt vin
D: Bira

Använder du smör på smörgåsen?
M: Ja
D: Nej

Smågodis eller färdiga påsar
M: Smågodis
D: Smågodis


Jobbar eller pluggar du?
M: Både och
D: Jobb

 

Vad vill du bli?
M: Rik som fan.. och en milf
D: Glad och lycklig

 

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
M: Nje..lite variation och nya utmaningar skulle inte skada
D: Ja jag trivs just nu, tackar som frågar

 

Är lönen viktigast?
M: Nej, men viktig
D: Håller med frugan

 

Lägenhet eller hus?
M: Lägenhet
D: Lägenhet

 

Framtidsplaner med boende?
M & D: Telefonplan December 2011

Landet eller mitt i stan?
M: Stan
D: Sverige

 

Mysigt eller sterilt?
M: Mysigt och lite sterilt. Inte för mycket krimskrams
D: Myspys


Har du barn? Är otrohet okej?
M: Nej, inte vad jag vet. Otrohet är absolut inte okej.
D: Barn har jag inte. Min spegelbild säger nej till otrohet

 

Älskar du någon?
M: Ja! Exempelvis han bredvid
D: Johan Adam
(Fattar ni?)

 

Tycker du om att dricka dig full?
M: Älskar't
D: Ja, det kan jag tycka är intressant ibland..i vissa stunder.

 

Hemmafest eller krogen?
M: Beror på tillfälle
D: Hemmafekke

 

Jag älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0