Onsdag 15 december

God morgon!
Ska berätta om igår och idag.

Igår åkte jag hem till Krille med frukost klockan 10. Låg och slappade och kollade på tv. Slumrade till lite också. Vid halv tolvtiden åkte vi in till stan. Han skulle luncha med en kompis och jag skulle möta upp Cissi när hon slutade klockan tre. Men fram tills dess strosade jag omkring lite i stan. Köpte en fin ring!
När jag stod och väntade på Cissi så hade Viktor vägarna förbi. Vi satte oss på Donken och käkade lite och sedan gick vi omkring alla tre i Västermalmsgallerian.
klockan fem slutade mamma (som jobbar precis där) och då tog hon och jag sällskap hem till Michelle som fyller år på fredag. Vi lämnade lite presenter!
Sedan mötte vi upp David i Vällingby, köpte mat och åkte hem och åt tacomiddag!

Idag ska jag tvätta massor av kläder och ta det lugnt fram till halv tre. Jag hade ont i magen hela dagen igår och jag känner fortfarande av det. Påminner om magkatarren jag fick för något halvår sedan. Men det är inte så konstigt, jag har varit så himla stressad och haft så mycket att tänka på de senaste dagarna.
Vid halv tre ska jag till skolan och få reda på om jag klarar mig eller inte i matten. Jag hoppas att jag gör det men jag tror att jag inte gör det, hehe.
Jag slutar skolan klockan 17 och 18.45 ska jag, David och hans föräldrar äta julbord på Långholmen.
Sedan ska jag hämta massa kläder och prylar hemifrån David och så kommer mamma och hämtar oss för att åka hem till mig och sova.
Imorgon åker vi ju till Thailand och Anders, min låtsaspappa, ska köra oss till Arlanda.
Så det bir till att packa imorn.
Hoppas vi kommer iväg i hyfsad tid, det ska ju bli riktig snöstorm imorgon! Suck


Jag och David firar 3 år i Thailand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0