Omega 3

Haha, hade fyllt i någon frågegrej på nätet för ett tag sedan om mina kostvanor. Minns inte ens att jag gjort det, satt nog mest och klickade runt lite. Nyss ringde det någon kille som påminde mig så fint att jag fyllt i dom där frågorna. Han babblade på otroligt fort och lät extremt fjollig. Kunde knappt hålla mig för skratt.
(När jag skriver "blablabla" så är det inget viktigt..)

Han: Hej Mikaela, minns du att du fyllt i en enkät på internet om dina kostvanor?
Jag: Nej..
Han: Okej, men det har du iallafall.. blablablablabla..Omgea 3..minns du bättre nu?
Jag: Ja juste. (minns inte..)
Han: Du har fyllt i att du inte äter så mycket fet fisk, stämmer det?
Jag: Jo, det låter som jag..
Han: Vet du vad omega 3 är bra för?
Jag: Hjärtat?
Han: Ja, och så är det bra för hjärnan och blablablablablabla..
Jag: låter fint
Han: Så för att du fyllt i den här enkäten så ska vi skicka hem doser med omega 3 för ett helt halvår!
Jag: Ah, vad schysst!
Han: och du bor på.. Samhedsvägen..
Jag: Sämjevägen..
Han: Ja, jo så står det...162 71 Villingby
Jag: Vällingby.
Han: Ja precis..men då skickar vi hem...blablablablabla...endast 396 kronor...blablablabla
Jag: Va? Ska jag betala för det?
Han: Ja, det kostar bara..
Jag: Nej men då vill jag inte ha det!
Han: Men hur får du i dig dina Omega 3 då?
Jag: Inte fan vet jag men än så länge lever jag..
Han: He he..mm.. aja, tack hejdå
Jag: Hejdå

Haha. Vilket givande samtal.

Sökte på fet fisk på google. Då kom denna upp. Tjusigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0