Lucia

Godkväll!
Har ni sett något fint lussetåg idag? Det har tyvärr inte jag! Buhu

Varning för tråkigt skolprat:
Just nu läser ju jag religionskunskap B och matte B i skolan. I onsdags hade jag ett prov i religion som jag trodde gick helt helt åt helvete. Jag förstod inte ens hans frågor. Det var som att läsa tyska för mig.
Efteråt gick jag fram till läraren och frågade om han kunde kolla igenom mitt prov snabbt. Han bläddrade lite och sa att det såg lite kalt ut och att jag skulle gå hem och läsa på inför omprovet, haha. Han tog även mitt nummer och skulle ringa såfort han rättat.
Men han ringde aldrig och idag när jag kom till skolan fick jag reda på att jag precis klarat provet! Helvete vad glad jag blev alltså. Kändes som en (av två - matten som jag får reda på på fredag) stora bumlingar lossnat från bröstet.
Eftersom jag varit så förbaskat skoltrött denna termin så är jag nöjd med godkänt i båda ämnena. Har man bara klarat G på religionsprovet så får man G i betyg. För att höja betygen ytterligare kan man göra ett stort arbete. Men jag sa till honom idag att jag är så nöjd med G så jag gör inget arbete. Ah vad skönt det känns. Avbockad.

Skolpratet slut.

Efter skolan köpte jag present till Michelle som fyller år på fredag! Ska hem till henne imorgon och lämna den. Imorn ska jag även träffa Cissi i stan.
Dessutom måste jag hinna med att träffa massa andra människor, helst baka pepparkakor, äta julbord med Davids föräldrar på onsdag, packa och köpa lite småsaker till Thai.


Vi kommer få söta barn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0