Fredag

Äntligen fredag! Eller..?
Haha, kanske för er, men min fredag har bestått av nationellt prov i matte B klockan 8:30 imorse, vilket jag inte vet hur det gick. Har jag en jävla röta så får jag G. Hoppas. Men om jag inte får det så är det inte hela världen, bara att göra om. Värre saker har hänt, hehe.
Var hemma runt 1 och sedan dess har jag fixat Krilles present, vilket tog några timmar, och städat.
Och nu om en kvart ska jag åka och jobba till 4 inatt.
Jag sov 4 timmar inatt och gick upp halv 7. Efter jobbet kommer jag komma hem runt halv 6. Brukar inte heller kunna somna direkt när jag har jobbat, men jag hoppas jag gör det imorgonbitti. The big question är när jag ska hinna sova. Men skitsamma.

Imorgon ska vi fira Krille hemma hos honom och det kommer bli awesome!

GRATTIS KRILLE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0