tisdag 17/8.

Hejsan!
Igår började jag skolan igen. Jag ska plugga några ämnen på Åsö vuxengymnasium vid Skanstull (komvux)
Jag är så otaggad man bara kan bli, men det är sånt som måste göras tyvärr.
I fredags var jag på kräftskiva hos Therese. Mycket trevligt!
Bilder:

I lördags jobbade jag på Mini Mil (midnattsloppet för barn) och ansiktsmålade. Efter det drog jag, Sara och Cissi hem till Cissi, svidade om och öppnade roséboxen. Vid elvatiden drog vi till Sommar som hade öppet för sista gången för i sommar. Vi hade jättekul. Det enda som är lite dumt är att det är FÖR mycket folk. Har man tappat bort någon så kan man räkna med att inte ses igen. Det var iallafall många, många man kände där och kvällen slutade med efterfest hos David. Somnade sju.

Söndagen var en riktig bakisdag. Ian, Jombe, två tjejer och en kille från Davids jobb hade sovit över och vid ettiden (tror jag) drog alla utom Ian och Jombe hem. Så vi fyra kollade på alla avsnitt av serien Blomstertid och sedan på Snabba Cash. Det mest ansträngade vi gjorde var att hämta pizzorna från pizzerian (3 min att gå), hehe.

Igår började somsagt skolan, och efter skolan (kl 17) mötte jag upp David, Engel, Jombe och Max som shoppade kläder vid Sturep. Efter det gick vi till vapiano (Davids jobb) där det blev mat och god dryck.
Klockan var bara sju, och jag, David och Jombe var ganska taggade för kvällen, men ville helst inte gå till någon bar och lägga ner sjukt mycket pengar på dricka tills klockan blev så pass att vi skulle möta upp vänner, så vi tog en promenad till Systemet vid Centralen som har öppet till 20, köpte med oss lite gott och tog bussen till Djurgården och satte oss där och snackade och drack. Mycket trevligt faktiskt!
Sedan mötte vi upp några vänner vid Grodan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0