Onsdag

Maja skrev en kommentar om att hon läser min blogg, så bara för det ska jag försöka blogga varje dag. He he.
Imorse klev jag upp 7.10 för att sticka till skolan som började 8.45.
Fick sluta första lektionen klockan tolv, en kvart för tidigt, woho! (LÅNG lektion, jag vet..8.45-12.15)
Så jag åkte till mammas jobb och sitter fortfarande här med en kopp te och facebooknördar mig lite. Ska förbi jobbet ett ärende också. Kanske blir lite affärstittande sen, och vid 15.30 börjar min andra lektion, som slutar 17.15. MATTE! Bu

Kvällen är oklar. Ska nog möta upp mitt lilla troll Cassandra. Men vi får se vad som hittas på!
Vad ska alla göra denna lillördag?


Bild från Gällnö, några veckor sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0