Gordon Ramsay..

..är ball.
Tycker jag.
Äntligen någon som svär i varannan mening i tv.

Var vid Fridhemsplan med David idag. Vi skulle kolla på gymmet 24/7 fitness som ligger där. Kollade lite priser och så. Vi flyttar ju till Fridhemsplan på söndag och jag jobbar även där, plus att varje gång jag går i skolan så har jag håltimme från 12.30-15.30 och då vore det ju bra att slänga in lite gympass däremellan. Jo, det är så att jag vill träna upp min rygg. Jag har dålig hållning och för det mesta ont i ryggen och jag tror faktiskt att det beror på att den inte är tillräckligt stark. Så det vore bra att ta tag i det. 
Nu ligger jag halvdöd framför tvn hos David. Han kommer hem från att ha gymmat snart. Då blir detväl middag och sen tv igen. Jag är jättetrött. Och imorgon är det skola. Tjohej.
Är det någon kvar som läser min blogg? Haha 


Kommentarer
maja

jaaag :D fortsätt

2010-08-18 @ 12:45:04
Mikaela

haha wey. Bara för det ska jag fortsätta.

2010-08-18 @ 13:54:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0