torsdag

Godmorgon!
Gick upp för cirkus en timma sedan och sitter och kollar på efter tio

Gårkvällen var skön och lugn. Har blivit alldeles för mycket festande detta lov och jag känner mig som 14 år igen. Men det måste man väl få vara ibland?
Igårkväll åt jag middag med mamma och Anders och sedan låg jag och mamma och kollade på tv hela kvällen. Vid 11 kom David hem från jobbet. Kollade på tv till ett, sedan somnade vi gott.

Idag då? Måste plugga religion.. och alla andra ämnen också för den delen.
Varför ska man behöva plugga på lovet?
Jag ska nog kolla på Uppdrag granskning på svtplay också. Handlade ju om Mcdonalds igår. Sedan ska jag jobba 17-21!

Imorgon är det jobb först 10-13 och sedan påskmiddag hos David och efter det till DeBaser för de som ska vara DJ:s där ska tydligen också hem till oss på middag (?).. jag förklarar mer när jag vet mer. Haha.
På lördag ska vi fira mig som fyller 20 på måndag. Ska ha middag för mina närmsta och sedan utgång.
På söndag kommer lite släkt och familjevänner hem till mig för att äta tårta och så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0