söndag

Typ en vecka sedan jag bloggade. Bra där.
Har ju iallafall lov nu och det känns hur skönt som helst faktiskt.
Och sedan jag bloggade i måndags har jag väl hittat på lite olika saker. I onsdags gick jag lite spontant på en studentskiva med temat destination. Jag och Cassandra blev destination Indien och kvällen blev riktgt lyckad.
I torsdags var jag bakis som ett helvete. Gick en lektion i skolan och sedan åkte jag och jobbade från 16-23.
I fredags kom Krille och Chrille hem till mig. Vi spelade lite kort och drack öl och vin. Vid halv elva tog vi bussen och pendeln till Jakan där vi mötte upp några vänner till Chrille. Vi gick in där dom var, på någon nattklubb. Haha, jag trodde verkligen inte att de hade en nattklubb där, men kul var det iallafall. Träffade några gamla killkompisar där också som vi drog på efterfest med sen. Vid femtiden traskade trion hemåt. Men när vi kom på att det var typ två mil att gå så hoppade vi in i en taxi. Jag sov hos Krille eftersom det skulle vara i princip omöjligt att ta sig till Nockeby och det skulle kosta skjortan att ta taxi dit.
Igår vaknade vi klockan halv tre. Åkte hem till David och la mig framför tvn. var hur jävla seg som helst hela dagen. åt middag vid niotiden och sedan la jag och David mig framför tvn med varsitt påskägg. Mysigt!
Idag vaknade jag av att de håller på att borra i huset. Vi gör om badrumet där uppe och det låter så in i helvete. Tur att vi inte var ute igår för det skulle inte vara någon lek att ligga med baksmälla i det här dånet.
Ska jobba sen klockan 16-22! Vad ska ni göra idag?
Glad påsk förresten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0