torsdag

Hej!
Idag skulle jag endast gått i skolan från 8-9, men eftersom mamma ringde och väckte mig klockan 8 (eftersom jag hade glömt att ställa klockan igårkväll) och jag hade ont i halsen, så blev det ingen skola för mig. Jag somnade istället om bredvid David och sov till 10. Gick upp och kollade lite på tv, åt frukost med David och sedan satte jag mig och skrev en idéskiss till mitt projektarbete jag ska ha det här året.
Vid fyratiden skka jag iväg till Vällingbybadet och vara simtränare, innan dess ska jag ta mig en dusch och så.



Kommentarer
jenny

hahha jag gick inte heller till skolan :P

2009-09-18 @ 09:08:02
mikaela

:D

2009-09-18 @ 09:31:23
URL: http://mikaelaholm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0