onsdag

Hello everybody!
Nu har jag gjort klart filosofiläxan. Det gick sådär, men vad fan ska man göra. Jag är inte smartare än så. Just filosofi är ett svårt ämne för mig, eftersom jag är en sådan person som måste ha allting svart på vitt och det händer inte ofta att jag svävar iväg i filosofins tankar och är "djup" av mig. Haha. Men men.

Nu ska jag iväg till David.
Han, jag, Samuel, Matilda, Marcus och Anna ska äta middag på Nockeby Pizzeria klockan 18.
Sedan ska jag och David hem hit till mig. Har fixat en liten överraskning till honom.
Igår var det ju den 22a, alltså vår månadsdag (Cassandra, du glömde igen. SKÄRPNING nu!) men eftersom jag och Liza var på inspelning av Boston Tea Party (som förövrigt var jättebra!) å kunde jag och David inte hitta på något då, utan tar det ikväll istället!

Vi hörs sen!
Puss/M


Kommentarer
JOSEFIN

hela fredagen är uppbokad och på lördagen ska ja på tjejmiddag och sen ut tror jag. andrea, en av mina närmaste vänner fyller år den 28e, så vi ska fira henne. det är ifall vi möts ute sen. men jag vet inte vart hon vill gå.. :) <3

2009-09-23 @ 17:05:19
URL: http://stendahl.blogg.se/
Cassandra

Aaarrrgghhh! Att jag glömde IGEN! skäms på mig! nästa gång ska jag faktiskt komma ihåg! :) :P :D

2009-09-23 @ 20:23:20
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
Cassandra

AaarrrggghhhH!! Att jag glömde IGEN! Skäms på mig!! Nästa gång SKA jag komma ihåg! :) :P :D

2009-09-23 @ 20:26:04
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0