måndag

Ah, svårt det var att stiga upp ur sängen idag. Måndagar är alltid jobbiga tycker jag. Första dagen av fem skoldagar framför sig..blä. Men men.. Började iallafall klockan åtta med Info o layout och det är ju ett helt okej ämne. Sitta vid datan och skriva lite.
Sedan hade vi filosofi och fick arbeta själva. Jag, Jenny och Liza passade på att sticka hemåt eftersom vi inte skulle börja förrens klockan 13.20 igen. Väl hemma kollade jag på Top model och nördade mig framför fjortisbloggarna som man på något sett inte kan slitas från, även fast man inte gillar dem (kanske därför de har så jävla mycket läsare?)
Sedan stack jag tillbaka till skolan och hade geografi och efter det stack jag in till stan. Fick hem 50 kr på Åhlens förra veckan, så jag köpte en söt liten plånbok. Fick också med mig en söt, randig tröja från H&M för 99 kr. Nice. Ni får se det sen när jag hittat kameran som jag tror är hos David. (haha, precis när jag skrev det så skulle jag bara kolla om den var här hemma för säkerhets skull, och det var den. Så ni får se i nästa inlägg, BRA VA?)
Mötte upp David som hade varit på arbetsintervju på hotell Rival. Han ska provjobba där tors, fre, lör! Roligt för honom, men mindre roligt för mig som inte kommer få se lika mycket av min söta D.
Nu ska jag ta kort, hörs om någon minut!

Lilla Tigger fyllde förresten två bast förra lördagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0