lite rosé och ljus

Ja, nu blev ni nyfikna va?
Igår åt vi som sagt på Nockeby pizzeria. Sedan kom min snälla mamma och hämtade mig och David för att åka hem till oss.
När vi kom hem stängde jag in David på mitt rum och fixade den lilla överraskningen.
När han kom ut så hade jag, på uteplatsen på min altan, dukat fram vindruvor, rostad majs, rosé och fanta, massa ljus, filtar och lite musik. Vi satt ute i lite drygt en timme och pratade om allt möjligt och bara hade det bra!
Sedan gick vi in och hade tv-race. Haha. Efterlyst, någon dokumentär, Navy CIS och 2½ men. Och efter det - läggdags!



Kommentarer
D E L L A

Ha en fin kväll :)

2009-09-26 @ 20:15:53
URL: http://dellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0