Äntligen Fredag!

Hej!
Nu sitter jag i skolan på webbdesign. Vi ska göra en egen hemsida om golf, haha. Vi håller på och fixar med tabeller. Den här lektionen slutar om 20 minuter och sedan har jag lunch. 

Dagens lunch:
Spaghetti Carbonara Vegetarisk dito Glass till de stora och de små'

Gulligt med glass. Haha. Vi får alltid spaghetti med antingen köttfärsås eller carbonara på fredagar. Tycker att de borde göra något annat (godare) då eftersom såserna är så jävla blaskiga.
Well well cykelställ..

Efter lunchen har jag rättskunskap (3&//(&%%&##!!!) och sedan slutar jag!
Då ska jag åka och möta upp mamma vid Fridhemsplan och kanske köpa en jättesöt väska jag såg på Åhlens igår. Har dock inte bestämt mig riktigt än. Tillfället får avgöra när jag väl står där.
Sedan ska jag hem till David och ikväll klockan 19 ska vi på "drink" hos Acke (Jombes storebror) i hans nya lägenhet och sedan ska jag och Josefin ut!

Nu ska jag fortsätta med min fina golf-hemsida.
Peace out

Haha, kolla vad jag hittade på mitt konto i skoldatorn.
Jag och Tova mitt i ett skrattanfall i Magaluf förra året



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0