Torsdagkväll

Hejsan!
Var på geografilektion i skolan idag.
Vi bildade någon slags panel som satt och diskuterade fram och tillbaka om massa komplicerade saker (jag läste skvallerblaskan jag fick av David, haha)
Slutade kvart över tre och skulle vara i simhallen för att vara simtränare klockan fem. Orkade inte åka hem emellan så jag åkte direkt dit och somnade på bänken bredvid bassängen. Lite hårt men annars satt det fint!
Var simtränare till halv sju, sedan mötte jag David i Brommaplan och åkte hem till mig.
Nu ikväll har vi kollat på Idol och den nya serien "Inlåst" som jag faktiskt tyckte var riktigt bra!
Ska checka vilka som åker ut/får stanna kvar i Idol nu! Be right back!

Dom inlåsta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0